1.     КОЛЛЕДЖГЕ  ЖАЛПЫ МІНЕЗДЕМЕ

 

Қазақстан Республикасы үкіметінің №1109 2012 жылғы 31 тамыздағы қаулысы бойынша 2012 жыл 1 қыркүйек айында Қазақстан Республикасы Спорт және дене шынықтыру істері агенттігінің «Кәркен Ахметов атындағы спортта дарынды балаларға арналған республикалық мектеп-интернат» республикалық мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасы Спорт және дене шынықтыру істері агенттігінің «Кәркен Ахметов атындағы олимпиада резервінің республикалық мамандандырылған мектеп-интернат-колледжі» республикалық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – мекеме) болып аталды. Білім бері ұйымының қысқаша атауы (К. Ахметов атындағы ОРРММИК). Кәркен Ахметов атындағы олимпиада резервінің республикалық мамандандырылған мектеп-интернат-колледжіне  Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Білім және ғылым саласындағы бақылау комитеті Алматы қаласының Білім саласындағы бақылау департаменті  республикалық мемлекеттік мекемесі тарапынан Қазақстан Республикасының мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының техникалық және кәсіптік білім берудегі оқу бағдарламаларын жүзеге асыру мақсатында, 010300 0-«Дене тәрбиесі және спорт» мамандығы бойынша спортқа қабілеттілігі бар жас спортшыларды дайындап, 0103033-Спорт жаттықтырушысы-оқытушы біліктілігін  беру үшін  № 13003707  28.02.2013 ж. берілген лицензияға  2013 жыл 11 желтоқсан айында шектеусіз №002 қосымша лицензия берілді.

Колледж өзінің даму кезінде келесі кезеңдерден өтті:

1     кезең. Колледждің дайындалуы және ашылуы (2011-2012 жыл).

Осы жылдары нормативтік-құқықтық және материалдық база дайындалды, профессор-оқытушылар, жаттықтырушылар құрамы іріктелді, спорттық құрал-жабдықтар, спорттық формалар, студенттердің оқитын, тамақтанатын және жатын орындарының жағдайлары шешілді. Оқыту үрдісі екі бірлескен процестен құрылады: білім беру және спорттық дайындау.

2         кезең. Құрылу кезеңі (2012-2013жыл)

Колледж  К.Ахметов атындағы олимпиада резервінің республикалық мамандандырылған мектеп-интернат-колледжі базасында жұмыс атқарады. Оқу корпусы, 200 орынды асхана,  басқа жақтан келген студенттер үшін тұруға арналған жатақхана бар. Спорттық  жаттығулар К.Ахметов атын. ОРРММИК спорт залдарында және қалалық спорттық кешендерде өтеді.

3.     кезең. Колледждің инновациялық даму жүйесіндегі жұмысы

(2012 жылдан бастап осы уақытқа дейін)

 Оқу орны 2012 жылдың 1 қыркүйегінен бастап техникалық және кәсіптік білім берудегі оқу бағдарламаларын жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты бойынша жұмыс жасайды.

Үлгі (Тип):  Техникалық және кәсіптік білім беру орны.

Түрі: Колледж

Статус: Республикалық мемлекеттік мекемесі

Мекенжайы: 050008, Қазақстан, Алматы қаласы, Алмалы ауданы, Байзаков көшесі 238

Лицензия: Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Білім және ғылым саласындағы бақылау комитеті Алматы қаласының Білім саласындағы бақылау департаментінен № 13003707  28.02.2013 ж. берілген лицензияға  2013 жыл 11 желтоқсан айында  техникалық және кәсіптік білім берудегі оқу бағдарламаларын жүзеге асыру мақсатында шектеусіз №002 қосымша лицензиясы.

 Колледж өз іс-әрекетін Қазақстан Республикасы Конституциясымен, ҚР Азаматтық кодесі, «Білім туралы заңы», «Дене тәрбиесі және спорт» заңы, Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидалары (Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 17 мамырдағы № 499 бекітілген), ҚР Білім және ғылым министрлігінің нормативтік актілірі мен колледж ережесіне сүйене отырып жұмыс жасайды. Сондай-ақ колледж білім беруді реттеп және басқарып отыратын жинақталған актілермен жұмыс жасайды және де осы актілер білім беру процесімен сәйкес келеді. Бекітілген Жарғы негізінде К.Ахметов атындағы олимпиада резервінің республикалық мамандандырылған мектеп-интернат-колледж  ұжымын  директор басқарады. К.Ахметов атындағы олимпиада резервінің республикалық мамандандырылған мектеп-интернат-колледждің мамандар дайындау сапасын және оқытушыларының педагогикалық шеберлігін арттыру мақсатында оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік кеңестер құрылған. Педагогикалық ұжымының ғылыми-әдістемелік жұмысын ғылыми-әдістемелік кеңес басқарады, оның жетекшісі болып п.ғ.к., профессор А.Ж.Тастанов табылады.  К.Ахметов атындағы атындағы олимпиада резервінің республикалық мамандандырылған мектеп-интернат-колледж іс-әрекетін айқындайтын негізделген локалды актілер бар:

 - ішкі тәртіп ережелері;

- жатақханада тұру ережелері;

- колледжге қабылдау ережелері;

- Педагогикалық кеңес ережесі;

- әдістемелік кеңес ережесі;

-Ғылыми-әдістемелік кеңес ережесі;

- стипендия тағайындау және төлеу туралы ереже;

- студенттердің кәсіби тәжірибе бойынша ереже;

-жаттығу сабақтарын өткізу және спорттық құрал –жабдықтарын қолдану жөніндегі инструктаж беру ережесі.

Оқу орнындағы барлық локалды актілер ҚР Конституциясы мен заңдарына, Президент үкімдеріне және Үкімет қаулыларына негізделіп жасалынады. Нормативті базада өзгерістер болса локалды актілерге корректировкалар енгізіледі. Актілер тізімі Жарғыға сәйкес жасалынады, құжаттардың тұпнұсқасы директорда сақталынады, ал көшірмесі мамандар бөлімінде сақталады.

1.2.        Мекеме құрылымы

Колледж құрамына келесі құрылымдық бөлімдер кіреді: оқу бөлімі, кітапхана, ғылыми-әдістемелік орталық, бухгалтерлік есеп бөлімі, әкімшілік-шаруашылық бөлімі, спорт бөлімі, медициналық орталық.

Оқыту түрі, мамандық:

Мамандық атауы

Деңгейі

Игеру кезеңі

Біліктілігі  (мамандық)

0103000 – «Дене тәрбиесі және спорт»

 

базалық

2 ж.10 ай.

103033 – «Спорт жаттықтырушысы - оқытушы »

Оқуға тапсыру кезеңінің түрлері мен мазмұны

Жыл сайын К.Ахметов атындағы атындағы олимпиада резервінің республикалық мамандандырылған мектеп-интернат-колледжіне қабылдау комиссиясының құрамы директордың бұйрығымен қабылдау ережесіне сай жасалынады. Колледжге талапкерлерді қабылдау бекітілген талаптарға сәйкес жүргізіледі. Оқуға түсетін талапкерлерге арналған түсу емтихандары пәндерінің тапсыру нысаны мен тізбесін директордың бұйрығымен бекітіледі. Ұлттық бірыңғай тестілеу (бұдан әрі - ҰБТ) сертификаттарының балдары негізінде қабылданады.

Шығармашылық емтихандар

Жалпы орта  (толық)  орта білім (11 сынып базасы)

Мамандық коды

Шығармашылық емтихандар тізімі

Шығармашылық емтихандар  өткізу түрі

0103000

Таңдаған спорт түрі бойынша (мамандану)

тест

1.3.     2012/2015 оқу жылына арналған негізігі мақсаттары мен міндеттері

       Мақсаты: - жұмыс беруші талаптарына сәйкес біліктілігі қалыптасқан, қазіргі заманға сай құрал-жабдықтармен, мамандығы бойынша тиімді жұмыс жасай алатын, әлеуметтік және кәсіби біліктілігі жоғары мамандар дайындау;

-         Қазақстан Республикасы құрама командаларына жоғары деңгейдегі спорт түрлері бойынша спортшыларды жыл бойына дайындау;

-         Жоғары  деңгейдегі спортшыларды білім алуға және кәсіби дайындық алуға қамтамасыз ету;

-         Қазақстан  Республикасы құрама командасына жоғары деңгейлі   спортшыларды дайындау бағдарламасын ұйымдастыру;

-         Орта кәсіптік білім беру арқылы спортшының интеллектуалды дамуын және әлеуметтік бейімделуін қанағаттандыру;

-         Қоғамды орта кәсіптік білімі бар мамандармен қамтамасыз ету;

-         010300 0 – Дене тәрбиесі және спорт мамандығы бойынша мамандарды дайындау;

-         Студенттерді  жан-жақты   дамыту, терең профильді оқыту;

-         Жастарды мәдени- тарихи    дәстүрлерді    сыйлауды  үйрету, өз Отанына деген мақтаныш  сезімін    қалыптастыру.

   Міндеттері:

    -Спорттық резерв және мамандарды сапалы дайындауда психологиялық-    педагогикалық, материалды- техникалық, оқу- әдістемелік және ұйымдастыру  шарттарын қамтамасыз ету.

   -Мемлекеттік білім стандарты аясында  кәсіби және жалпы білім  беру       бағдарламаларын тарату;

   - Салауатты  өмір салтын енгізу, дәріптеу , оқу- тәрбиелік  процессін таратуға  бағыттау;

  - К.Ахметов атын. ОРММИК  студенттердің әлеуметтік кепілі және      қолдауы заңмен және колледж  жарғысымен     құралады;

 - Профессор-оқытушылар құрамы мен  студенттердің  оқуына,  еңбегіне  және  демалысына жағдай  бекітілген     тәртіпте жасалынады;

 - Оқу орындарының  және  қала, облыс еңбек    биржасының қажеттіліктеріне  сәйкес     жоғары    білікті мамандарды     дайындау;

 -Колледжде жұмыс жасайтын  профессор-оқытушылар құрамының   педагогикалық шеберлігін  және       кәсіби  біліктілігін көтеру;

- Болашақ мамандардың    кәсіби     іс- әрекетінің  мәдени, тәрбиелік қалыптасуы;

-Дарынды   студенттерді   анықтау және    олардың  ғылыми  және  шығармашылық потенциалын дамыту;

- Колледждің     материалды- техникалық  базасын  дамыту.

2015ж. 01қыркүйегінен  бастап колледж  жаңарған  оқу жұмыс жоспарымен  жұмыс жасайды.  Оқу жоспарына: әлеуметтік- экономикалық бағыт бойынша- құқық негіздері және еңбекті қорғау пәні, жалпы кәсіптік пәні бойынша- этнопедагогика, тәрбие жұмысының әдістемесі, Дене мәдениеті және спорт тарихы, Мемлекеттік тілде іс- қағаздарын  жүргізу пәндері енді. К.Ахметов атын. ОРММИК колледж педагогикалық ұжым жұмысының  мақсаты кәсіби білім арқылы тұлғаны  спорттық, интеллектуалдық, мәдени     және рухани даму қажеттіліктерін қамтамасыз ету. Осы мақсатты орындау барысында колледж әкімшілігі  және педагогикалық ұжым   сапалы білім беруді қамтамасыз етеді.

Оқу – жаттығу топтарында спорттың 20 түрі бойынша, спорттық шеберлікті жетілдіру дайындығы  жүргізіледі.

2013 жылдан  бастап колледж инновациялық режим тәртібінде  жұмыс жасайды, оқу- жаттығу сабақтарына, практикалық  және теориялық  оқыту процессіне оқытудың  түрі мен әдісітері жаңартылып  өзгеріп отырады.  Колледждің  спорттық және оқу іс-әрекетінің ұйымдастырылу жүйесі жоғары спорттық  жетістіктерге  жету үшін  бағытталған. Оқу орны  оқу  процессі мен жаттығу тәртібінің     спецификасын  ескереді. Біздің спортшылар оқу жылында  көптеген  жарыстарда, оқу- жаттығу  жиындарында  болады, сондықтан әр студентке  өзіндік жоспар жасалынады, жоспар  бойынша   интернет    арқылы    жеке      тапсырмалар, кеңес беріледі.

  Студенттерді   кәсіби дайындаудың   құрылымын және мазмұнын жетілдіру үшін  2015-2016оқу жылы жаңа  мазмұнын  ендіру  қажет. Бұл жұмыс бізге;

- К.Ахметов атын. ОРРММИК түлектерін  дайындауда жаңа жүйесін жасау;

- Түлектерді  жұмысқа тұрғызуда жаңа    жұмыс   берушілерді тарту;

- Білім беру процессіне  электронды оқыту  жүйесін  енгізу;

- ДМ және спорт саласында мамандарды  дайындауда  оқыту         технологиясын жасау және  білім   технологияларын     осы оқу   орнының        спецификасына бейімдеу.

2.Білім беру   процессінің ұйымдасуы және мазмұны

2.1 Оқу- тәрбие  жұмысының жағдайы.Кәсіптік- техникалық білім беру МЖББС; Кәсіптік және Техникалық арнайы орта білім оқу бағдарламасына сәйкес,  колледжге берілген   лицензиямен келесі 010300 0 «Дене тәрбиесі және спорт» мамандығы, 0103033 – «Спорт жаттықтырушысы - оқытушы» 2 жыл 10 ай   орта  жалпы білім негізінде біліктілік беру  бойынша жұмыс  жасауда.

Колледжде 2012 жылдан бері 010300 0 « Дене тәрбиесі  және спорт» мамандығы бойынша мамандарды дайындау жүргізіледі.

Колледж  түлектеріне  0103033 – «Спорт жаттықтырушысы - оқытушы» біліктілігі бойынша мемлекеттік  үлгідегі диплом  беріледі. Колледж  Алматы қаласының   дене тәрбиесі саласы бойынша орта     буын  мамандарды  кәсіби дайындау жүйесінің бір бөлігі болып табылады.

    Қабылдаудың бақылау саны

 

2012ж

2013 ж

2014/2015

2015/2016

Мамандық

Жоспар

Нақты

Жоспар

Нақты

Жоспар

Нақты

Жоспар

Нақты

Дене тәрбиесі

40

40

40

77

40

40

40

44

Оқудан шыққандар:

1.   Денсаулығына байланысты-2

2.   Академиялық  демалыс-1

3.   Оқу-жаттығу сабағы мен оқудан үлгермегендер-1

Қабылдаудың бақылау  саны    100 % орындалады.

Оқу жылы 1 қыркүйекте басталады. Аудиторлық       сабақтардың  ұзақтығы   90 минут. Сабақ    басталуы  8.15- те. Оқыту- жаттығулар 2 ші ауысым   арасында   өткізіледі. Оқыту колледж оқытушылары, ҚазҰПУ, ҚазАСТ, ҚазҰУ оқытушыларымен   жүргізіледі.

 

Оқу жылының ұзақтығы:

1 курс- 27 оқу аптасы, 3 апта- аралық бақылау, 11 апта- демалыс, 11 апта- практика.

2 курс- 22 оқу аптасы,2 апта- аралық бақылау,11 апта- демалыс, 17 апта- практика.

Колледжде    оқытудың  келесі  түрлері жүргізіледі.Сабақ, дәріс, семинар, практикалық семинар, зертханалық жұмыс, бақылау  жұмысы, өзіндік жұмыс, кеңес беру, курстық  жобалау, сынақ, диф.сынақ, емтихан.

Оқу процессінің кестесі    бойынша         жылына  2 емтихандық сессия қарастырылған.Сол кезеңде  оқу жоспарындағы       пәндер бойынша   аралық  аттестация  жүргізіледі. Аралық  аттестация     сәйкес     колледжде оның  негізгі  түрлері: әр пән  бойынша   емтихан, бірнеше  пән бойынша   кешенді емтихан, сынақ,    диф.сынақ , бақылау жұмысы, курстық жобалау  жұмысы.

Емтихандық       сессия кестесі студенттерге  алдын- ала 2 апта  бұрын    беріледі. Сессия  кезінде оқу жоспарына сәйкес емтихандар қойылады, ал қалғандары   сабақ кестесі бойынша қабылданады. Емтиханға дайындыққа кем дегенде 2 күн берілуі керек.Оқу процесін ұйымдастырудың негізгі түрі: жеке  және топтық.

Оқу процессін жақсарту, жаңарту мақсатында       педагогтар дамытуға  арналған әдістерді, жаңа технологияларды, инновациялық жүйелерді           қолданады.

2015-2016    оқу жылында студенттер  саны – 115. Кәсіби-педагогикалық кадрлар саны-22. Бір  кәсіби- педагог маманына  5 студенттен келеді. Оқытушылар  құрамы.ОРРММИК- де білім процессін атқаратын 22 оқытушы бар, оның   7- штаттық, 10 ішкі   қосымша, 8 сыртқы.

Соның  ішінде:

 Штаттық оқытушылар- 7

       -п.ғ.д, профессор-1

      - б.ғ.к, доцент – 1

      - п.ғ.к, профессор – 1

      -т.ғ.к., доцент-1

      - 4 магистр

      Жоғарғы санатты – 4

      1 санатты – 1

      2 санатты – 4

           Одан бөлек:

           - Іштей   қосымша- 5, оның 4-і әйел, 1- еркек.

           -Сырттай қосымша 10 оның , 6-і әйел, 4- еркек.

           Барлық ғылыми лауазымды көрсеткіші-57%

 Оқытушылардың білімдері өздері оқытатын пәндерге   сәйкес келеді.

 Б) Жас туралы мәлімет.

Орта жас- 45 жас

30-ға дейін – 7 оқытушы.6- әйел,1-ер.

-31-91- 2 оқытушы – 1 әйел, 1-ер.

40-43- 2 оқытушы, 2- ер

50-59 – 6 оқытушы, 5- әйел, 1-ер.

60-65 – 2 оқытушы,1-әйел, 1-ер.

65-тен жоғары – 2 оқытушы, 1-ер,1-әйел.

Соның ішінде:

Педагогика ғылымдарының кандидаты, профессор- 1

Педагогика  ғылымдарының   докторы, профессор – 1

Биология   ғылымының кандидаты, профессор-1

Тарих ғылымының кандидаты, доцент-1

Магистр-4

Жоғары санатты-4

1 ші санатты-1

2 ші санатты-4

2.3.Студенттер контингеті.

010300 0 Дене шынықтыру және спорт мамандығы бойынша орта кәсіптік білім бағдарламасымен қабылданды.Күндізгі оқу көлеміне бюджеттен 40 орын бөлінеді.Арыз берілгені 50 орын.1-курсқа 40 орын.

( 05.10.2015)  115 оқу жылының соңына,115 студент бюджет   бөлімінде, оқу жылының басында 115 студент.

        

2.4.Студенттердің үлгерімі және оқу жұмысы.

1.Студенттердің  қызығушылығын арттыру

1) Куратор сағаты дүйсенбі күндері

2) Старостат сенбі күндері.

3) Жылына 4 рет    жалпы   жиналыс ( группаның  қажеттілігімен)

4) Топ старосталарымен колледж отырысы

        2014-2015 оқу жылының сессия  қорытындысы

Жазғы сессия мониторингі:

Колледжде мемлекеттік  грантта 115 студент оқиды, оның ішінде:

1 курс  қазақ бөлімі – 5 үздік, 13 жақсы

1 курс орыс бөлімі- 5 үздік, 15 жақсы

2 курс қазақ бөлімі – 3 үздік, 17 жақсы

2курс орыс бөлімі- 6 үздік, 13 жақсы

3 курс қазақ бөлімі – 2 үздік, 17 жақсы

3 курс орыс бөлімі – 4 үздік, 15 жақсы

                                    

Курс,

топ

мамандық

 

 

Шифр

Студенттер көрсеткіші

Білім сапасы %

Үлгерімі %

  Сессияға  жіберілгендер

Сессияға  жіберілгендер

тапсырмағандар

5”

“5”пен”4”

5”4”3”

2”

І- курс 

1.

1 курс /қаз /

бөлімі

010300 ДТ және С

19

19

5

14

-

-

4

94 %

2.

1 курс орыс/

бөлімі

010300

ДТ және С

19

19

4

15

-

-

3.8

90 %

Барлығы

38

38

9

29

 

 

3.9

92.1%

ІІ- курс 

3.

2 курс /қаз /

бөлімі

010300

ДТ және С

20

20

3

17

-

-

3.3

80 %

4.

2 курс орыс/

бөлімі

010300

ДТ және С

19

19

6

13

-

-

3.8

89 %

Барлығы

39

38

9

30

-

-

3.7

86%

ІІІ- курс  

5.

3 курс /қаз /

бөлімі

010300

ДТ және С

19

19

2

17

-

-

3,2

78%

6.

3 курс орыс/

бөлімі

010300

ДТ және С

19

19

-

4

15

-

-

3,8

90 %

Барлығы

39

37

6

31

-

-

5

100%

115

113

24

91

-

-

5

100%

 

2.     Оқу  жұмысы   3

ОРРММИК  колледжінде оқу процесі 010300 0 «Дене тәрбиесі және спорт» мамандығы   бойынша  орта кәсіптік және техникалық    білімнің МЖМБС бойынша жүргізіледі.Мамандықты игерудің нормативті мерзімі  2 жыл 10 ай

 (жалпы орта білім негізінде). Колледж    бітірушілеріне « Спорт бойынша  жаттықтырушы-оқытушы» біліктілігі  беріледі.Оқу бөлімінің негізгі міндеті- Дене тәрбиесі және спорт саласында  жоғары білікті мамандарды дайындау. Колледжде оқу процессін  оқытушылардың білікті ұжымы  қамтамасыз етеді,жалпы  саны-22, оның  1-еуі пед.ғ.докторы, профессор, 1-пед.ғ.кандидаты,профессор,1-биология ғ.к, профессор, тарих ғылымының кандидаты-1,  4 оқытушы жоғары санатты, 4 магистр, 1 оқытушы I санатты, 4 оқытушыда   II санат. ҚР ұлттық құрама командасындағы студенттер жеке оқу кестесімен оқытылады. Оқу орнының спецификасына сәйкес көптеген студенттер  әрдайым оқу-жаттығу жиындарына, жарыстарға қатысатын болғандықтан, жеке жұмыстар, кеңес беру, сынақ жүйесін, дәрістік-семинар   дәрістерді жоспарлайды. Оқытушылар оқу-жаттығу жиынында,жарыстарда болатын студенттер үшін пәндер бойынша  дәрістер және тапсырмалардың электронды түрлерін дайындап шығарды. Педагогикалық ұжым үнемі инновациялық жүйені жаңартып, шығармашылық ізденісте жүреді.

 Оқу жүктемесі

Бекітілген оқу жұмыс жоспары бойынша 2013-2014   оқу жылына  жоспарланған сағаттар:

               2012/2013 жыл 1к қазақ б, 973 сағат,

               2012/2013 жыл 1к орыс б, 973 сағат

               2013/2014 жыл 2 к,қазақ б, 792 сағат

               2013/2014 жыл 2 к орыс б, 792 сағат

               2014/2015 жыл 3к қазақ б,756 сағат

               2014/2015 жыл 3к орыс б,756 сағат

Жалпы жүктеме-5042 сағат, оның теориялық оқыту сағаттары- 2542, семинарлық, практикалық және зертханалық сағаттар- 2500.Оқу проццессінде оқу,жаттығу және өндірістік практика          жоспарланған.Оқу практикасы-576 сағат, өндірістік практика- 1296 сағат,кеңес беру-100 сағат, факультативті сағат- 136 сағат.

4.Оқу- әдістемелік жұмыс

 Оқу-әдістемелік тақырыбы:Студенттердің білім нәтиежесінен   оқытушылардың кәсіби біліктілігіне дейін.

Жұмыс мақсаты:Студенттердің өзіндік және аудиториялық жұмыстарын жетілдіру, оқытушылардың  педагогикалық  шеберлігін және  біліктілігін көтеру, оқу- әдістемелік документациямен қамтамасыз ету, оқу процесін оптимизациялау.

Әдістемелік жұмыстың негізгі маңызды бағыттары:

-         Педагогикалық  және психологиялық ғылым,   практикада жеткен жетістіктерді пед.қызметкерлерді хабарландырып отыру;білім  беруде әдістемелік көмек  көрсету, конференцияға, пед.кеңеске  баяндама жасау;

-         Оқытушылардың инновациялық іс- әрекетін, оқу-әдістемелік жұмысын,озық тәжіребие енгізуін зерттеу.

-         Таратылуға дайын оқу- бағдарламалық және әдістемелік құжаттарды, ғылыми- әдістемелік әдебиеттерді жинау және жүйелеу.

-         Оқытушылардың әдістемелік шеберлігін және кәсіби біліктілігін арттыру.

 

Оқу- әдістемелік бірлестік жұмысының міндеттері:

-       Білім беру проццессінің оқу- әдістемелік комплексін қамтамасыз ету.

-       Оқыту құралдарының және әдістерін, білім беру мазмұнын жаңарту;

-       Студенттердің  өзіндік жұмысын басқаруды әдістемелік   жетілдіру.

-       Олимпиадаларда, конкурстарда, конференцияларда студенттер мен оқытушыларды  әдістемелік  сопровождение??????

-       Бірыңғай ақпараттық кеңістікті жасау;

-       Педагогикалық  озық тәжіребиені зерттеу, енгізу.

-       Оқу- әдістемелік мәселелердің өзекті шешеімін жасауда   басқа оқу орындарымен өзара әрекет жасау;

-       Педагогтардың озық тәжіребиесін жалпылау, тарату, енгізу, зерттеу.

 

Колледждің оқу жұмысында 010333 – «Спорт бойынша  жаттықтырушы- оқытушы» мамандығы бойынша ГОСО мен жұмыс жасайды, оның негізінде жоспарлы,есепті және тіркелу құжаттары жасалынады:

1.Оқу жұмыс бағдарламасы

2.Пәннің оқу- әдістемелік кешені

3.Сабақ үлгерімі және қатысу   туралы

4.Студенттердің аралық бақылауының ведомостері

 5.Жүктеменің  тарификациясы.

2015/2016 оқу жылының бірінші жартысында  колледж ПОҚ  студенттерге қазақ және орыс тілдерінде УМКД дайындап бекітті.

Оқытылатын пәндер бойынша аралық аттестацияның сұрақтары     және тесттері дайындалды.Барлық пәндер бойынша  дәрістер курсы   өңделіп жасалынды.Практикалық,зертханалық және  әдістемелік сабақтарға дайындық жүргізілді.Колледжде оқытушылар студенттердің өзіндік жұмысының тиімділігін арттыру үшін әртүрлі әдістер мен тәсілдерді қолданады.Олардың арасынан төмендегілерді атап көрсетуге болады:

-       Студенттерге өзіндік жұмыстың әдісіне үйрету.

-       Студенттердің танымдық іс- әрекетін  реттеуд қалыптастыру;

-       Білімге деген тұрақты қызығушылықты қалыптастыру;

-       Тапсырмалардың әртүрлі болуы;

-       Өзіндік жұмысты бақылауды ұйымдастыру

-       Ком.к  техника мүмкіндіктерін пайдалану.

Оқу жұмыс бағдарламасы және күнтізбелік оқу кестесі  негізінде жұмыс жүргізілді:

-       Сабақ/ оқу/ кестесі

-       Факультативті сабақтар кестесі

3.     Ғылыми- әдістемелік жұмыс

2015/2016 оқу жылы ҒЗЖ және СҒЗЖ НИР и НИРС жоспары жасалынған.

Колледжде  ғылыми- әдістемелік жұмысы білім беруді жетілдіруге бағытталған және ұйымдастырылған. 2012 жылы колледжде әдістемелік кеңес құрылды, оқытушы арнайы теоретикалық және практикалық, жалпы кәсіптік, әлеуметтік-экономикалық пәндер бойынша өңдеулерді    жалпылайды.Соңғы    жылдарда  ГОСО  талаптары бойынша  әдістемелік кеңес жұмысы белсенді бола бастады, ақпараттық технологиялары, жетілдірілген оқу әдістері, үздіксіз білім беру процессі қамтамасыз етілген.

   Колледжде студенттердің өзіндік   танымдық және ғылыми жұмысы белсенді даму үстінде    және оған қолдау көрсетіледі.Ғылыми- әдістемелік  жұмыс жоспар бойынша жүргізіледі. ПОҚ  ғылыми жұмыспен шындап айналысады, 3 оқытушы магистратурада оқиды, ғылыми мақалалар жарияланып тұрады.

     Халықаралық және  республикалық  конференцияларға қатысады. Колледждің жетекші оқытушылары: Тастанов, Изанова,Караков, Джапаров, Солтековалар халықаралық және республикалық   деңгейдегі   конференцияларға қатысты. Изанова  Қ.Е., Юмашева С.К. бірлесе отырып

«Емдік дене мәдениеті және массаж» атты  студенттердің  өзіндік жұмысына арналған жоғары оқу орынында оқитын студенттерге арнап оқу-әдістемелік құралдарын шығарды. Мартыненко И.И ҚазҰУ-де 2  ғылыми  мақала жазды.

 6.Әдістемелік- ұйымдастыру  жұмысы

Колледж  ПОҚ ОРМИИК-да  өткізілетін барлық қоғамдық саяси іс-шараларға белсенді қатысады.УМКД   құрастыру    және жазу, сабақ, дәріске дайындалу  үшін әдістемелік көмек ретінде  әдістемелік сабақтар  жүйелі түрде өткізіліп тұрады.

  Колледж  ПОҚ ОРРММИК пед.кеңесіне  белсенді қатысады.

Колледжде  білім беру процессі ғылыми- техникалық және білім беру    сфераларындағы  жетістіктерге   негізделе       отыра       жұмыс жасайды.Студенттің  тұлғалық дамуына     іскерлік дағдыларын     қалыптастыруға   бағытталған.

Оқу іс- әрекетінің бағыттары

-       Оқу  процессінің  оқу-әдістемелік қамтамасыз етілуін ұйымдастыру.

-       Аралық аттестациясын    бақылау      және өткізу.

-       Колледж студенттерінің білім деңгейіне мониторинг  ұйымдастыру.

-       Есептік   және ағымдағы құжаттарды бақылау

-       Оқытушылардың   оқу жүктемесінің және оқу пәндерінің жұмыс бағдарламаларының орындалуын  бақылау.

-       Оқу кабинеттерінің жұмысын бақылауды ұйымдастыру.

-       Колледж жұмысын ұйымдастыру.

-       Ғылыми- әдістемелік процесс.

    Ғылыми- әдістемелік процесстің  негізгі міндеттері

-       Стратегияны, инновациялық       процесстердің      перспективті мүмкіндіктердің дамуын, оқытушылар мен    студенттердің оларды таратуға дайындығын анықтау.

-       Орта кәсіптік      білім мазмұнын дамыту және олардың сапасын қадағалау.

-       Тиімді   оқыту  әдістемесі арқылы тәрбие,    ғылыми- зерттеу, оқу процесстерінің   дамуына концепциясы арқылы  білім беру мазмұнын жетілдіру.

-       Мамандықтардың оқу жоспары және бағдарламасын жетілдіру.

-       Студенттердің танымдық  іс- әрекетін белсендіру, жаңа оқу формаларын   талдау     және    жалпылау.

    6.2 Тәрбие       процессі

Колледждегі   оқу- тәрбие жұмысы тәрбие жұмысы, тәрбие жұмысын толық қамтитын   басқару құрылымы.

Тәрбие  процессінің    міндеттері

-       Тұлға дамуының тиімді  және динамикалық механизмін жасау.

-       Мемлекет         және тұлға  қажеттіліктеріне  сәйкес  дайындық сапасының   деңгейін     қамтамасыз    ету.

-       Тәрбие процессінде студенттерге деген талаптардың бірдей болуын қадағалау.

-       Сауықтыру және  спорттық іс- шараларды ұйымдастыру.

Дене  тәрбие жұмысының ұйымдастырудағы негізгі бағыттар.

-       Дене  мәдениеті және спорт құралдары   арқылы  психикалық  және физикалық денсаулығын нығайту.

-       Оқу-жаттығу сабақтарын дене- спорттық  құрал-жабдықтармен қамтамасыз ету.

-       Колледж студенттеріне оқу және спортты  бірге  алып жүруге жағдай жасау.

-       Спорт және дене  тәрбиесі жаттығулары   арқылы        дене тәрбиесінің  құндылықтарын түсіндіру;

-       Студенттің   тұлғасының дене тәрбиесін   олардың       жеке қабілеттерін ескере отырып қалыптастыру.

-       Оқу орнында дәрігерлік- педагогикалық бақылауды жетілдіру.

-       Дене тәрбиесі және спорт құралдары арқылы  асоциалды студенттермен профилактика жүргізу.

 

6.3.Әкімшілік-шаруашылық жұмыс

Негізгі бағыттары:

-       Оқу орнының техникалық жағдайын бақылау және  ұйымдастыру.

-       Күнделікті  тазалыққа қарау.

-       Қауіпсіздік    құжатттарын тексеру, оқу мекемесіне    келушілерді бақылау  және  тіркеу.

-       Төтенше жағдайларда    өзін-өзі ұстау   ережелерін инструктаж жасау.

Қазіргі кездегі білім беру технологияларын қолдану

Колледжде  оқу процессін ұйымдастыруда келесі педагогикалық   технологиялар қолданады.

-       Тұлғалық- бағыттағы технологиялар.

-       Ойын әдістері    арқылы   оқытуда технологиялар  қолдану

-       Ақпараттық- коммуникациялық  технологиялар.

7.1. Студенттердің білімінің нәтижесін талдау

      1.Бақылау кесіндісінің өзін-өзі зерттеу негізінде

Пәндер

Жоғары баға

«4» және «5» бағалар

Орта балл

Жалпы гуманитарлық

94,2 %

56,7 %

3,9-3,0

Әлеуметттік- экономикалық пәндер

92 %

53,6 %

3,0-3,5

Жалпы кәсіптік пәндер

100%

62,5  %

4,0-4,5

Арнайы пәндер

100 %

68,5  %

5,0-4,0

1.    Білім сапасын талдай отырып, білім сапасының деңгейі 4,5 % ке көтерілгенін байқауға болады.

8.                Кәсіптік-өндірістік тәжірбие.

Студенттердің тәжірбиесінің негізгі түрлері; оқу, жаттығу және өндірістік, диплом алды тәжіребие.Өндірістік ( кәсіби), жаттығу тәжірбиесі мамандық профилі бойынша, диплом алды тәжірбиесі колледждерде және басқа ұйымдарда келісім шарт негізінде жасалынады.Тәжірбие ұйымдастыру талаптары   ГОСО және ТИРО мен анықталады.Оқу және өндірістік тәжірбиенің кезеңдерінде кәсіби іс- әрекет    айқындалып барлық  талапқа сай жасалынады.Тәжірбиені тәжіребие жетекшісі басқарады және қадағалайды.Тәжірбие әдіскерлері  болып колледж оқытушылары     тағайындылады.Тәжірбие түрі, өткізілу орны, мерзімі, практиканттар құрамы және санын, топ жетекшілерін спорт бойынша  әдіскердің нұсқауымен жасалынған директордың бұйрығымен анықталады.Өндірістіктәжірбие,  өңдірістік практика  талабына сәйкес  ұйымдастырылады және өткізіледі.Өңдірістік тәжіребие  барлық кезеңдері   оқу жұмыс  бағдарламасына сәйкес анықталады.Практика  қортындысы бойынша практикант жетекшілеріне   педагогикалық практика  күнделігін  тапсырады, жетекші соған қарап талдау жасайды.Жаттықтырушылық кеңесте    әдіскерлермен бірге  өңдірістік практика талданады.

9. Тәрбие жұмысы

Колледжде тәрбие жұмысының мақсаты- олардың шығармашылық  қабілеттерін, тұлғалық қасиеттерін  ескере отырып     жоғары кәсіби    мамандарды дайындау.

Тәрбие жұмысының негізгі бағыттары:

1.Тәрбие жұмысының   ғылыми және оқу-әдістемелік қамтамасыз етілуі.

2. Азаматтық- патриоттық: қоғамдық- саяси   сауаттылық, халықтар  дініне, өнеріне, мәдениетіне      сыйлы қатынас, мемлекет саясатын қолдау.

3. Рухани және  адамгершілік: деструктивтті      діни    идеологияға студенттерде иммунитет  тәрбиелеу, діннің қоғамдағы орнымен    ролін түсіну.

4.Құқықтық: Жастар арасында қылмыс және құқықбұзушылықтың алдын-алу.

5.Дене тәрбиесі: бұқаралық спорт   түрін дамыту,, спорттық   жарыстарға қатысу.

6.Мәдени- эстетикалық тәрбие: студенттердің шығармашылық  потенциалын дамыту.

7.Студенттердің өзін-өзі басқаруын дамыту.

8.Психологиялық   кеңес беру жұмысы

9.Студенттерді әлеуметтік қорғау.

10.Кураторлар    жұмысы

11.Жатақханада студенттермен     жұмыс.

Тәрбие жұмысы бекітілген     жоспар бойынша жасалынады..Осы оқу жылына келесі іс- шаралар  жоспарланған:

·        Білім күні

·        Қарттар күні

·        Мұғалімдер күні,

·        Студенттер қатарына қабылдау,

·        Алтын күз

·        Спорт ардагерлерімен және  Европа, Азия чемпиондарымен кездесу,

·        Тұңғыш Президент  күні,

·        Тәуелсіздік күні,

·        Жаңа жылдық карнавал,

·         К.Ахметов  туған күні

·        Наурыз,

·        Даңқ минуты/ Жұлдызды акт

·        «Жеңіс күні»,

Оқу жылы   барысында келесі   іс-шара өткізілді:

-Білім күні

-Қарттар күні

-Мұғалімдер күні,

-Студенттер қатарына қабылдау,

-Алтын күз

-Спорт ардагерлерімен және  Европа, Азия чемпиондарымен кездесу,

-Тұңғыш Президент  күні,

-Тәуелсіздік күні,

-Жаңа жылдық карнавал,

- К.Ахметов  туған күні

-Наурыз,

-Даңқ минуты/ Жұлдызды акт

-«Жеңіс күні»,

Тәрбие жұмысы   білім беру процессінің ажырамас бөлігі  болып табылады.Студенттерді  тәрбиелей отырып, оқытушылар өздерінің  тұтастығын, білімділігін көрсетеді, студенттерге тұлғалық, азаматтық және кәсіби даму   кезеңдерінде жол көрсетіп отырады.

Стипендия

2014-2015 оқу жылында колледж студенттері мемлекеттік стипендия алды. Колледжде жұмыс жасайтын студенттердің өзін-өзі басқаруы, қоғамдық бірлестіктер

  Колледжде жұмыс жасайтын студенттердің өзін-өзі басқаруы, қоғамдық   бірлестіктер.

Колледждегі  студенттердің өзін-өзі басқаруы- көптеген маңызды сұрақтарды   шешуде, онда  оқу, тәрбие және  бос уақыт өткізуде  көмектесетін бір бөлік.

Студенттік кеңес  тәрбие процессін реттейтін құрылыммен және әкімшілікпен белсенді жұмыс жасайды, студенттерді қоғамдық өмірде     белсенді болуға, іс- шараларға  қатысуға көмектеседі.

Студенттерге психологиялық- педагогикалық көмек көрсету.

Колледж студенттері жыл сайын медициналық  тексеруден өтеді.Оқу процессіне      денсаулыққа зиянсыз   технологиялар енгізілуде.

Тамақ беру  және медициналық  қызмет көрсетуді ұйымдастыру

         Колледж  студенттері    жатақханамен қамтамасыз   етілген,   қоғамдық        тамақ беру, медициналық санитарлық бөлім    жұмыс жасайды, алғашқы медициналық  көмек көрсетіледі.                

6. Қорытынды.

Педагогикалық ұжымға қажет:

1.                Оқу жұмыс бағдарламаларын,УМКД  соңына дейін толық жасап, өңдеу

2.                ОӘБ жетекшілеріне  пән оқытушыларына  талапты күшейту..

3.                Оқытушыларды ғылыми- әдістемелік жұмысқа тарту: пән бойынша УМК дайындау, оқу және әдістемелік      құралдар жасау;студенттер арасында ғылыми- зерттеу жұмысын    күшейту.

4.                Куратор және оқытушылар жаттықтырушылармен жұмыс жасау.